Sunday, July 12, 2009


ALLA BILDER PÅ DENNA BLOGG BLIR STÖRRE OM DU KLICKAR PÅ DOM ...

DAG STÅHLE SATSAR FULLT UT I SOMMAR PÅ NORRLANDS SKVADER - EN SYMBOL MED MÅNGA BOTTNAR

Författaren böckerna och om Hemligheten om Skvadern - nya pjäsen i Sundsvall.

BILJETTER KÖPER DU PÅ ENTRÉ SUNDSVALL, SKVADERNS HEMLIGHET

Vad skall vi ha kulturen till?

Kultur gör en enda sak - skapar möjligheter för människor att utvecklas - kultur förändrar.

Mitt förlag har jag drivit sedan 2001. Jag gav ut 5 titlar förra året - det låter inte så mycket för en del men det är det; det är oerhört många titlar för en mångsysslare som jag.

I sommar har jag lagt krutet på Hemligheten om Skvadern av Jan Peder Forsberg. Jag har dragit igång ett nytt kulturbolag med Gunnar Åsard. Bolaget heter Skvadern Utveckling AB.


No comments: